Äntligen hemma.

2kommentarer

Nu är jag hemma, så skönt. Det har inte riktigt varit så "glamoröst" som jag tänkt mig att vara gravid. Det är alltid något nytt som händer med kroppen, jag känner mig som en knarkhud som känner av minsta lilla och man kan väl säga att jag mer eller mindre sovit bort några veckor i soffan. Från vecka 7 har jag mått ständigt illa och kräkts en massa. Senaste veckan har jag inte fått behålla någon mat eller vätska, gått ner rätt mycket i vikt och därför har jag legat på sjukhus. För att få dropp så jag inte faller ihop.

Bebisen mår hur bra som helst, idag går vi in i vecka 15 och magen börjar visa sig vilket är kul.
Så om allt går bra så kommer det en liten skrutt i början på oktober, längtar.

2 kommentarer

jill

08 Apr 2012 19:42

puss! måste ses snart!!

Sandra

10 Apr 2012 16:15

Eftersom att jag inte kan träffa dig hemma och följa din mage kurva får du faktiskt offra dig och börja lägga upp bilder en gång i veckan nu när det faktiskt börja synas. PLEASE ( ps,du kommer uppskatta det sen när ungen väl är ute )

Kommentera

Publiceras ej