Dålig sömn.

1kommentarer

Jag sover så himla dåligt och drömmer jätte konstiga drömmar just nu. Varje natt vaknar jag på pricken kl 02, 05 och ibland 08. Jag vaknar, kollar på klockan, tänker på vad jag drömt och försöker sedan somna om. Vilket brukar ta ungefär 30-60 minuter. Sen är jag jätte trött på morgonen. Det är så irriterande.

Inatt drömde jag att jag skulle vara med i halv åtta hos mig med Andreas från mitt jobb, Isabel och Rebecka från min gamla klass.
Jag blev jagad av ett ex som försökte skjuta mig eller något liknande.
Och jag myste med en nyfödd bebis som fick mig att gråta av längtan efter min egen.

Varje gång jag ska vända på mig så vaknar jag också.. Kanske inte är så konstigt att jag sover så mycket och länge, men vill bara sova en hel natt utan att vakna. Är det för mycket begärt?


Söta strumpor som jag fick av Tilda när jag fyllde. Dem är så små.

 

1 kommentarer

Sandra

19 Apr 2012 07:26

Ja, gott var det! Lea och jag åt någon nougat:)

Kommentera

Publiceras ej