La Praline

2kommentarer

Ligger i soffan och myser. Äter chokladtryffel med kakaosplitter i, mums.

Beställde fond tapet till sovrummet förut idag också. Vi var inne på att måla vaniljvitt men sen insåg jag att vi nog inte skulle trivas i det. Har även varit inne på en ljus turkos färg men det skulle nog blivit för kallt för ett sovrum.
Så det blir vit tapet med en fondvägg som verkligen är Jag. Jocke tyckte den var lite för tjejig men att den nog fungerar ändå. Hoppas det blir bra.

Nu ska vi kila bort till Frida, Tobbe och Tilla (den super söta hunden som ser ut som en nallebjörn) för att titta på lyxfällan.

Puss

2 kommentarer

Simone

12 Apr 2012 20:36

Super fin! :) jag har också titta på den men jag har en sambo som är förbaskat envis ;)

Simone

13 Apr 2012 09:30

Vi har kvar våran gammal lägenhet tills den 28 maj. Så vi hoppas vi har kommit en bit då. :) det kommer nog bli ett vitt kök och då tror jag den turkosa glaskaklet passar fint! :) Fredrik gillar det också så det är positivt! :)

Kommentera

Publiceras ej