Sista mars

0kommentarer

Provade att inte ta mina tabletter igår eftermiddag/kväll och inser nu att dem hjälper mig en del. Spydde som en gris kan man väl säga.
Tji fick jag! Ha.

Lika glad för det är jag och ska nu försöka sova några timmar bland våra nya påslakan. Har sovit så dåligt inatt.

Kom precis hem från stan. Vår bebis mår kanon och mina värden såg fina ut, skönt.
Hann med en lunch på Sultans med Tilda som vårt sällskap och köpte en fin stol från Åhléns som inte fick plats i bilen. Bra planerat. Vi är härmapor och köper samma som Tilda. Men vad gör väl det. Hon får se det som en komplimang. Vilket jag är säker på att hon gör.

Ikväll firar vi in våren på olika håll. Jag med mina tjejer i Vingåker, ett par av dem iaf och J i stan.

Nej nu kan jag inte hålla upp ögonlocken längre. Puss.

 

Kommentera

Publiceras ej