Två bli tre.

9kommentarer

God morgon!
Jag ligger på sjukhuset i Eskilstuna med dropp och får en massa tabletter titt som tätt. Kom hit igår kväll och efter sju försök på en massa olika ställen på har jag nu en infart som det så fint heter som jag får näring igenom. Vi mår bra men behöver kanske ligga kvar i helgen.

Anledningen till att jag skriver Vi är för att jag och J väntar en liten som just nu mår alldeles strålande i mammas mage och som igår hickade för fullt och boxades. (vilket vi såg på ultraljud)
Vi är så glada och förväntansfulla och längtar så efter Dig!

Vår kotte säger hej med sin lilla hand på bilden

 

9 kommentarer

Simone

06 Apr 2012 10:14

Jag beställde min kalender på personligalmanacka.se . En super bra sida. Man kan göra om den som man vill ha den :)



Super Grattis till er båda med bebisen! :)

josefin

06 Apr 2012 10:52

åh grattis! vad roligt :)

Tilda

06 Apr 2012 10:59

Åh hej kotten! (jag vinkar tillbaka)

Anonym

06 Apr 2012 15:38

Oh, söööt. Hur mår du då? Varför var du tvungen att åka in? För att ungen "bråkade"?:p

Estelle

06 Apr 2012 16:06

Nej men grattis! :D Va roligt! :D

Simone

06 Apr 2012 19:39

Det är alltid bra med ett stort sovrum till framtiden ;)



Jag ska hälsa grattis till er båda från Fredrik! :)

Vilken vecka är du i? Går allt bra? :)

Johanna

07 Apr 2012 11:07

Simone:

Ja precis! Ni får också skaffa er en liten snart :)



Hälsa tillbaka och tacka!

Cecilia

09 Apr 2012 00:19

Ett jättestort grattis till er båda! :)

Sandra

09 Apr 2012 09:41

Hej! Kul att du läser! Grattis till er båda!!

Kommentera

Publiceras ej