Vilken dag!

0kommentarer

Idag har jag mått oförskämt bra och hunnit med att plocka, damma och dammsuga i hela huset. Jimmy och Josefin var här på fika och jag bakade till och med äppelpaj. Sedan kom Johanna och Andreas över på middag. Väldigt trevligt.

Vi har haft en massa besök av söta påskkärringar här hemma och inte hade jag i tankarna att vi behövde ha godis hemma som dem skulle få men dem har fått mörk choklad och sura godisar. Tur att vi hade något hemma i alla fall.
Skärpning till nästa år!

Igår berättade Jocke för Alvin 4 år att han skulle bli pappa.
- är du säker på att det är du som är pappan då?
Fick han till svar. Haha!

Nu ska jag vila mer på soffan, är helt slut. Det var ju som ett helt gympa pass att dammsuga förut, haha! Jocke ska åka iväg och jobba kl 23, då ska jag minsann krypa ner i sängen. Om jag orkar hålla mig vaken tills dess.

Puss


Kommentera

Publiceras ej