Äntligen

1kommentarer

Nu fungerar äntligen appen igen!

Jag ligger på soffan med Vilja bredvid mig och vi har faktiskt precis sovit två timmar. Det behövde jag kan jag säga!
Jocke jobbar över och borde vara hemma runt 21-22 tiden.

Idag har vi bara slappat inomhus, men känner att vi nog behöver ha lite frisk luft. Ska nog kolla med knubbis Frida om hon och Tilla vill med på en liten kvällspromenad.

Tv:n har strejkat idag och det känns lite lustigt att varit hemma en hel dag utan att titta på tv, men samtidigt lite skönt.

Nu ska jag ge lillan mat här som håller på att vakna.


Nu kan hon äntligen ha storlek 62, även fast det är liite för stort. Så vi kan använda allt fint vi fått!
Den prickiga bodyn har hon fått från Tilda.

1 kommentarer

Linda

12 Dec 2012 21:22

Åh vad pluttan växer, sötsaken <3

Kommentera

Publiceras ej