Hela helgen

0kommentarer

Helgen har väl varit helt okej. I fredags var vi på middag hos Charlie och Maria vilket var väldigt trevligt! Lördagen var jag själv hemma hela dagen och Vilja var otroligt mammig, Jocke kom hem från jobbet vid kl 19 och vi gick och la oss kl 22. Han jobbade sen från 03-09 på morgonen. Sen åkte vi i alla fall ut till Toltorp och umgicks med mamma, Svenne och Albin och det var trevligt!
När vi kom hem igår så tog Jocke en långpromenad med Vilja så jag kunde plocka och städa här hemma men vid 22 behövde Jocke åka och jobba och kom hem vid 02 tiden. Idag har jag hunnit plocka i sovrummet innan han åkte till jobbet. Så nu har jag bara lite kvar i köket som ska bort. Sen är det klart och jag slipper tänka på städning i Jul. Så himla Skönt!!

Ska försöka få i mig lite frukost så fort lillan somnat. Lättare sagt än gjort, haha!

Vår lilla kossa. Dräkten har hon fått av Charlie och Maria.

Kommentera

Publiceras ej