Julklappar

2kommentarer

Vi har fått så himla fina saker av alla. Det bästa jag fick var nog eltandborstar av Jocke, vi har en gammal som knappt fungerar och jag har tjatat om att vi ska köpa nya men det kostar ju en del. Men nu fick jag det i julklapp! Man fick med två varav en var rosa. Super bra är dem och lär hålla i hur många år som helst!
Jag fick även fina presentkort, en fin ring från Edblad av Jockes mamma och mycket mer.
Vilja fick fina kläder, ett riktigt fint halsband av familjen Dahlqvist, gosedjur, en hoppgunga och en Fjällräven kånken mini ryggsäck som Vilja (jag) önskat sig.

Tack tack tack!!!

2 kommentarer

Sandra

27 Dec 2012 01:37

Har du förlovat dig med Jockes Mamma?:)

Johanna

27 Dec 2012 07:16

Ja man kan nästan tro det, haha! Nej vi hade lottning och Monica skulle köpa present till mig. Önskade mig ringen då och känner mig mest bekväm med att ha den på det fingret. Men om DEN dagen kommer så får den snällt flytta till ett annat! :)

Kommentera

Publiceras ej