Love Actually

0kommentarer

Ikväll är det Love Actually på trean och jag är så förtjust i den filmen!
När Jocke och jag inte var tillsammans (vi var bara vänner först) så kollade vi på den filmen hemma hos honom en kväll, det var då jag föll för honom.
Han somnade mitt i filmen och låg där på soffan och snarkade. Jag minns så väl att jag just precis då tänkte
"fan också, jag börjar bli kär..!" Haha!
Jag skulle ju inte falla för honom och han var ute efter en kvinna som hade lite erfarenhet av livet, men föll då för en 19 årig tjej som inte ens hade tagit studenten ännu och fortfarande bodde hemma.

Och nu, nästan fyra år senare så har vi hus och en underbar liten dotter som idag blir två månader. Livet är ju underbart.

Mamma och pappa älskar sig så, våran lilla pärla ❤

Kommentera

Publiceras ej