Super sur & Coca cola på det!

0kommentarer

Just nu ligger jag i soffan och väntar på att maten ska bli klar. Fisk, potatis med morötter och broccoli blir det idag!
Dagen har tillbringats med min Tilda, vi har myst i hennes lägenhet med nötter och varit på jakt efter godisarna "super sur" utan framgång. Jag fick nöja mig med några andra sura godisar.
Nåja, kvällen är inte förstörd för det.

Idag känner jag mig på topp och jag ska försöka mysa rejält med J sedan.
Jag måste tipsa er om en kanon serie, Modern Family. Den är helt underbar och jag är helt frälst. Ladda ner och njut.

Nu ska jag dricka upp min burk med Coca Cola som jag köpte idag. Jag gillar inte cola, men idag var jag sugen på det.

På bilden ser ni en skottkärra, den fick vi i lördags när J fyllde. Himla bra alltså!

Puss

Kommentera

Publiceras ej