Mysig dag.

0kommentarer

Måleriboden hade utförsäljning med 50% idag och jag vad där med Frida imorse vid 11 och fyndade en stor turkos skål och en såskanna. Folk vad som tokiga och vi stod i den där jäkla kön i 45 minuter, men det var det värt!
Vid kl ett tog jag en fika med Emma (vi gick i samma klass från sexårs till nian) och hennes lille Viktor på två månader. Gud så mysigt det var, jag snosade och gosade länge med honom och känner redan att jag har ont i mina armar, haha!
Jag fick öva på att köra barnvagn och mata med flaska.
Köpte med mig ett super mjukt baby påslakan också och fick med en liten skallra på köpet.
När jag kom hem så gick vi en promenad med Frida, Tilla och Tobbe, kollade till våran båt och följde med dem hem för att umgås, väldigt trevligt. Nu är jag helt slut och imorgon väntar akupunktur och bakning med Tilda.

Puss.

Kommentera

Publiceras ej