Så himla mätt!!

2kommentarer

Efter jobbet åkte jag och handlade kyckling klubbor och godis. Har precis ätit kyckling med sallad och bröd. Väldigt gott. Snart ska jag hugga in på godiset men måste låta maten sjunka ner lite.

Vi har fått en jätte fin spjälsäng och täcken av mammas väninna som jag fick med mig hem i förrgår, och jag är så himla sugen på att sätta ihop den och se hur fint det kommer att bli. Men ska nog försöka vänta några månader ändå. Ni kommer få se den när det är dags att bädda i ordning sängen. När gör man det förresten? Är ju bara i vecka 25 (24+0) men vill ju njuta och längta en massa innan bebisen kommer.
Vad tycker ni?

2 kommentarer

Simone

09 Jun 2012 23:48

Åå, vad mysigt och göra i ordning till den lille :) om jag hade varit du så hade jag gjort det för länge sen och hunnit byta sängkläder och bädda om ett fler tal gånger ;)

Johanna

10 Jun 2012 18:16

Ja jätte mysigt! Ska nog vänta tills vårat sovrum är klart ändå, men kanske prova att sätta ihop den så jag får se hur det blir :)

Kommentera

Publiceras ej