Depp?

0kommentarer

Många tror att jag ska vara nere och helt tokig över att jag går över tiden. Snart fyra dagar. Men just nu så känner jag bara att det är rätt så skönt att ta dagarna som dem kommer, jag pysslar lite hemma, sover länge, kollar på film. Ja, bara myser helt enkelt. Känner inte att jag tycker att det är speciellt jobbigt just nu. Men det kan ju såklart ändras! Sen är jag ju inte så jätte stor även fast jag inte är så smidig. Har varken ont i ryggen, svanken eller har en super stor mage. Men som jag nämnt tidigare så är det väldigt tufft att få på/av sig strumpor, byxor, trosor, skor. Haha! När jag duschat och ska torka lår och vader så får jag ta hjälp utan väggen för att hålla balansen. Att böja sig ner är helt enkelt som ett litet träningspass. Jag klippte mina tånaglar igår och hade foten på toalettringen. Det var inte det lättaste!! Men jag klarade de!


Kommentera

Publiceras ej