Hel mysig dag!

0kommentarer

Idag har jag varit hos Agnes och blivit bjuden på god mat som var lax och efterrätt som var daimtårta. Himla gott! Det blev mycket prat om graviditet och bebisar vilket inte gör mig ett dugg, tycker det är kul att Agnes gärna pratar om det!! "Alice" fick otroligt fina virkade kaniner som Agnes gjort själv, är väldigt imponerad. Den gula fick jag som uppgift att sätta ihop själv och det var super kul när jag kom på hur man gjorde! Nu har gosedjuren fått ta plats i säng och vagn och även en liten söt elefant som får vara i vaggan.

En hel mysig dag helt enkelt!

Nu slocknar jag snart, imorgon ska vi till BM för (förhoppningsvis) sista gången. Sen går vi in i vecka 40 på lördag!! Så denna helg är den sista helgen som vi är själva, utan bebis. Om man ska tro på att hon kommer på den beräknade dagen. Vi får väl se!

Kommentera

Publiceras ej