Onsdag

0kommentarer

Idag har jag umgåtts med Frida, eller umgåtts och umgåtts. Hon kollade på film här medan jag bakade, städade och lagade mat. Haha, perfekt! Skönt att inte göra något men ändå umgås tycker jag!
Jag bakade i alla fall morotskaka för första gången och den blev otroligt god.

Efter Jocke slutade jobbet så åkte vi och handlade socklar på Xl bygg som ska målas. Sen kom Lina ut på fika och en massa bebis/gravid prat. Hon ska ha en liten i februari så det blir bara fyra månader mellan våra små. Sen kom Charlie och Maria också ut och vi spelade lite sällskapsspel och pratade ikapp.

Tanken var att jag skulle måla första lagret med färg på socklarna ikväll men orkar verkligen inte! Får bli imorgon istället.
Ska till Norrköping imorgon för att bli bjuden på mat hos Agnes, lyx!

Men nu ska jag nog gå och lägga mig.

Natti!

Kommentera

Publiceras ej