Vecka 38+0

1kommentarer

Jaha, då går vi in i vecka 39 idag då. Spännande! Jag mår toppen och har inga biverkningar alls, förutom att det (fortfarande) är väldigt jobbigt när hon trycker på mig när jag sitter ner. Det är rätt jobbigt att köra bil också, hon gillar inte när jag gör det verkar det som. Att få tag i dörren när den ska stängas, kliva i och ur bilen och växla är väldigt mycket jobbigare än innan. Hickar gör hon en del och oftast på kvällen eller morgonen. Annars vägrar hon röra på sig när vänner vill känna! Haha. Jag tänkte packa våran väska som ska med till BB också. Och lägga ner blöjor i hennes väska. Sen är vi redo!

Nu ska jag upp och äta frukost.

1 kommentarer

Sandra

03 Oct 2012 22:17

Åh! Lea hickade också en massa i magen, häftig känsla :)

Kommentera

Publiceras ej