Söndag

0kommentarer

Igår tillbringade vi dagen hos Tobbe och Frida.
Eller vi skulle egentligen ut på isen en sväng men när vi hade gått typ 100 meter fick jag panik och började gråta för att isen "pratade" så mycket, så vi gick till dem istället.

I alla fall.
Dem (Tobias) tapetserade och jag tjatade om att hjälpa till. Älskar att tapetsera! Jag fick även uppgiften att tapetsera i deras garderob.
Jag vet inte om det var för att det inte skulle göra något om det blev dåligt - det syns ju knappt ändå.
Eller om det var för att Tobbe inte orkade kräla på golvet.
Ingen vet.

Kul var det i alla fall och Vilja övervakade noga så hennes mamma och Tobias gjorde rätt!
Det bjöds på varm korv med bröd och så drog grabbarna lite el.
Frida målade, lagade mat och.. Ja, var höggravid. Jag fick känna en riktig karatespark från lill* kotten ❤


Nu ska jag sova här, imorgon är det babysim!

Kommentera

Publiceras ej