Jobbigt

2kommentarer

Nu har Jocke åkt ner till Ängelholm för utbildning och kommer hem på fredag kväll och åker nästa söndag igen. Just nu så känns det riktigt jobbigt att behöva vara själv med Vilja men jag vet att det kommer kännas bättre imorgon.
Vet också att det är jobbigare för honom att vara ifrån oss.
Får försöka få dagarna att gå genom att bjuda över vänner och gå promenader.

Jag beundrar alla ensamstående mammor där ute i alla fall, det är en sak som är säkert! Snacka om superkvinnor.

Nu ska jag mysa med min dotter ❤

2 kommentarer

Linn

10 Mar 2013 18:05

Vilken härlig bild :)

Hanna Runesdotter - mamma till Thristan och Thexas

10 Mar 2013 21:55

Hihi det kommer gå så braaa så! Du får komma hit och kvällshänga med oss om det blir ensamt. :) Jag och syrran är ju typ lite lattjo vet du, hahahahaha! Kram!

Kommentera

Publiceras ej