Tros problem

0kommentarer

Jag har fintrosor, vardagstrosor och fultrosor. Till vardags använder jag ju såklart vardagstrosorna, men dem är inte så många så jag måste nästan alltid gå över till fintrosorna som jag annars använder när jag och J ska mysa. Fultrosorna ligger nästan bara i lådan och används aldrig, dem duger inte. Jag har i alla fall kommigt fram till att jag behöver köpa en himla massa nya trosor men drar mig in i det sista. Trosor är ju så dyrt, men ändå ett måste om man frågar mig. Varför får man bara tre trosor för 149 kr? Jag vill gärna att mina ska matcha min bh, men då kostar ju dem trosorna 89 kr styck! Jag skulle behöva köpa ungefär 10 st och det skulle alltså kosta mig ca 500 kr, om jag vill ha dem billiga.. Jag brukar köpa lite trosor här och där för att man inte ska märka att det kostar, men nu behöver jag. Någon som vet om det finns billiga trosor i London? Har ett par därifrån som är hur sköna som helst! Man kanske ska satsa på att köpa det där. Åker dit om exakt 14 dagar med mamma, Tilda och Britt. (Tildas mamma) Det kommer att bli hur kul som helst! Nog om trosproblemen för idag. Äta frukost och börja jobba kl 16-00,15.

Jag gillar dessa trosor, bilden är tagen från H&M:s hemsida. Undrar vems kropp dem har använt..

Kommentera

Publiceras ej