Lycka.

0kommentarer

När jag bloggar så gör jag det mest för mig själv, för att det är roligt att läsa vad jag gjorde för ett år sedan. Sedan är det ju förstås skönt att skriva av sig. Olika funderingar som bara måste ut. Så vill ni läsa en blogg som uppdateras varje dag så är nog inte jag erat bästa val. Jag bloggar för mig egen skull helt enkelt. Och för mina vänner och familj såklart också, om dem är intresserade.

I alla fall.. Jag har ju varit i London med Tilda, Britt och mamma! Det var otroligt mysigt att strosa runt vid Notting Hill, se allt i centrum och äta fruktansvärt god mat. Snog var någonting vi provade på, (yoghurt glass med valfria tillbehör, själv valde jag färska jordgubbbar, hallon och mörk choklad) och jag älskar det! Det är nog den fräschaste och godaste glassen jag någonsin har ätit. Jag längtar tills det kommer något liknande till Sverige. Om det inte redan finns i Stockholm? Det finns en massa bilder från London men mamma har dem, men jag ska nog lägga upp några någon dag så ni får se hur vi bodde och vad vi hittade på.

En annan rolig sak som hänt är att mamma och Svenne har köpt ett hus i Toltorp, ett underbart litet gult hus. Så Jocke och jag har i våran tur slagit till och köpt deras hus i Marmorbyn! Jocke har sedan länge velat köpa det efter att hans mamma sålde det till min mamma 2006. Det är hans barndomshem och jag har bott där i ungefär ett år. Inflyttning sker i mitten på oktober, så snart är det dags.. Vi älskar båda huset och det ska bli helt underbart!

Nu ska jag titta lite på Grey´s Anatomy och sen göra min J sällskap i sängen.

God natt



Bild: Mamma och Svennes hus i Toltorp


Kommentera

Publiceras ej