Brudbukett

6kommentarer

Jag är helt slut i hela kroppen! Har jobbar på Annas Gröna Rum torsdag, fredag och idag, det var fyra brud som skulle fixas. Själv gjorde jag små dekorationer som skulle vara i en kyrka, 20 stycken blev det! Allt jag lärt mig där har Emma lärt mig. Hon är så otroligt duktig florist, den bästa! I torsdags plockade jag med mig två 10-pack rosor hem som var lite dåliga och igår kväll satte jag mig ner och knåpade ihop mitt första försök till en brudbukett. Man får ju såklart bortse ifrån det fula snöret som skulle har varigt en helt annan färg, färgerna och storleken på rosorna som jag gärna hade haft lime/vita och rosa och kvaliten på rosorna som faktiskt skulle slängas. Men utöver det så är jag nöjd!

Rosor med pärlor och hjärtan på tråd

 

6 kommentarer

Agnes

02 Jul 2011 16:32

Åh! Jättefint! :D

Johanna

02 Jul 2011 21:14

Tack kära du! :)

Tilda

02 Jul 2011 23:59

jättefint såklart!

Emma

03 Jul 2011 15:46

Gumman vad glad jag blir av att läsa så fina ord! Jag älskar att jobba med dig <3 Och så söt den blev, buketten!

Emma

03 Jul 2011 15:47

Du säg till om du behöver hjälp med att fixa så text och sånt blir större ;D

josefin

21 Jul 2011 13:05

gud vilken fin bukett! vad duktig du är :)

Kommentera

Publiceras ej