När katten är borta..

1kommentarer

Jocke har semester och åkte i morse till sin syster i Lysekil för att sola och bada(?). Nåja, jag klarar mig fin fint utan honom!
Här hemma är allt lugnt, i förrgår var jag på promenad med lilla Julia på 14 månader, (hon satt såklart i vagnen) åh herregud så söt hon är! Stora mörka ögon och ett leende man inte kan motstå! Vi gick förbi min pappa för att hälsa på och plocka blommor, men sötungen hon ville mest sitta i famnen. Jag längtar så tills det är våran tur med att skaffa bebis!
Kvällen ska spenderas ute i Marmorbyn för att få mat och för att plocka svamp. Så nu tänkte jag ta mitt pick och pack och röra på fläsket! Sedan väntar ju alla goda små spökena på mig här hemma! En ny favorit, såklart!

Puss


1 kommentarer

Tilda

01 Aug 2011 23:02

Du är så rar!

Kommentera

Publiceras ej