En dag i stan

0kommentarer

Kom hem för en liten stund sedan efter en dag inne i stan. Var på nyöppnade Rusta med Tilda och Bea där jag fynda en liten nesessär att ha till skötväskan. Tänkte mig att den kunde vara bra att ha salvor och så i så man slipper tok leta i den stora väskan. Sen fikade jag länge med Linda. Otroligt mysigt och vi hade väldigt mycket intressant att prata om. När klockan var fyra så mötte jag upp Frida för att gå en runda på stan. Jag var ute efter gosedjur och napphållare. Hittade en fin kanin på Cayenne men tyvärr ingen neutral napphållare, så det får vänta. Två fina pyjamasar fick också följa med hem.

Jag väntar på att potatisen ska bli klar, så tänkte kika i den nya Ikea katalogen som kom igår så man kan åka och shoppa lite innan bebben kikar ut.
På tal om bebisen så jag har haft väldigt ont i livmodertappen idag och inte allt för sköna sammandragningar.. Men det är väl så det ska vara.

Kommentera

Publiceras ej