Frukost

0kommentarer

Sitter på altanen i solen och ska strax äta en alldeles för sen frukost. Man kan väl inte påstå att vi har gått upp med tuppen den här semestern. Men vad gör väl det. Snart får vi inte en lugn stund. Veckorna rullar på och det är inte långt kvar nu! Magen känns som en stor boll och saker som att klippa tånaglarna, ta på sig trosor eller knyta skona börjat bli väldigt jobbigt.

Vi har börjar prata om namn, vi har alltid kallat bebisen för Alice men vi vill nog inte att "hon" ska heta det. Och nu när det är nära så har i alla fall jag lite små panik över att vi inte kommer komma på något bra. Vi har några på lager som jag kanske delar med mig senare. Men kom gärna med förslag om ni vill!

Igår träffade jag äntligen Frida, det var ett bra tag sedan sist och vi bokade in grillning på söndag. Ska bli väldigt trevligt!
Nu ska jag sätta mig i soffan, äta äggmacka och kolla på ett avsnitt av Dexter. Sedan ska vi slipa och spackla.

Kommentera

Publiceras ej