Kontroll

1kommentarer

Vi var hos barnmorskan idag och kollade hur det stod till med bebisen och mig. Jag hade högre järnvärde än sist och får sluta med mina järntabletter. Riktigt skönt! Bebisen ligger med huvudet neråt men är inte fixerad och hjärtljuden låg på 144. Medel är 140 och ligger bebisen över så brukar det vara en tjej. Vi tror ju sedan innan på att det är en liten flicka i magen! Ska dit om två veckor igen och då ska vi göra ultraljud. Hoppas Siv kan se om det är en liten tös då.

Vi kom hem från stan för en liten stund sedan och jag har väldigt mycket sammandragningar nu och innan vi åkte hem. Inte speciellt skönt. Hoppas det ger med sig snart.

Nu ska jag sova, god natt!

1 kommentarer

Simone

09 Aug 2012 10:01

Vilken vecka är du i? När är den beräknad? :)

Kommentera

Publiceras ej