Troligtvis en liten tjej.

1kommentarer

Imorse var vi hos Siv och gjorde ultraljud. Sist vi gjorde det så var jag i vecka 22 har jag för mig så det var verkligen stor skillnad nu jämfört med då. Förut kunde man se hela bebisen på skärmen men nu var den betydligt större. Siv kunde fortfarande inte riktigt se vad det är till 100% men hon tror på en liten tjej.
På bilden nedanför ser ni hur vi sover. Jag har tvättat alla bebiskläder och filtar så nu sover vi med filtarna och gosedjuret i sängen för att dem ska lukta mamma och pappa sen.

Ikväll är Jimmy och Vera här och hälsar på, det kanske blir en film eller något sällskapsspel.

1 kommentarer

Sandra

09 Feb 2013 18:29

Hehe sitter ich kollar igenom din blogg när du var gravid:) så mysigt. Varför har du gjort så " många" ultraljud? Är det tillväxtultraljud eller var det för att kolla könet?:) vi ville ju se könet men h*n ville inte visa sugit hehe. Med Lea var vi tvungna att göra ett tillväxt i v 34 för att magen var under kurvan(men allt såg bra ut). Vill så gärna veta vem
Som gömmer dig där inne:)

Svar: Ja det är så mysig att kolla igenom! Hihi Första ultraljudet gjordes innan jag blev inlagt i Eskilstuna pga att jag inte hade fått i mig någon mat, var i vecka 14. Ville se så det verkligen var något i magen och så att "det" levde. Sen gjorde dem ett när jag låg inne för att se så allt verkligen var bra. Rutinultraljudet gjordes i vecka 19 och Siv såg att det kanske kunde vara en tjej. Sen skulle jag bli inlagd igen och har för mig att vi gjorde ett här hemma först så allt var bra ock sen ett i Eskilstuna. Sen gjordes ett i vecka 36 för då trodde Siv att Vilja låg fel i magen (vilket hon inte gjorde) och då såg hon säkert att det var en liten tjej! :)
Sen är Siv min sambos moster så det var kanske därför vi hade möjligheten att göra några fler.
Ja man blir så nyfiken på vad det är för en liten i magen :)
Johanna Frisk

Kommentera

Publiceras ej