Pilasterhyllor

0kommentarer

Idag har jag och Tilda varit i Norrköping och strosat runt. Jag fick med mig ett par super sköna byxor och en tröja från H&M. Har under väldigt lång tid spanat in pilasterhyllor från Bolagret och alltid velat köpa med mig två hem. Så idag när jag såg att dem hade 50% i hela butiken slog mitt hjärta till några extra slag och såklart var det så bra så det var sant! Jag fick med mig två av dessa skönheter hem till priset av 204 kr styck istället för 408!
Jag är stolt och lycklig över att jag orkat vänta så länge. Det får nog bli en uppe i hallen och en i sovrummet när det är klart. Hittade även en jätte fin pall som jag tänkte måla i någon härlig färg sen och ha i sovrummet. Även den var det 50% på.
Så skynda er till Bolagret och shoppa loss nu!!

Pilasterhyllor ser ut såhär (bild från google)

 

 

Puss!

Kommentera

Publiceras ej