Gammla minnen

2kommentarer

Klockan är 04.05 och jag borde sova. Har jobbat 14-00.15 ikväll och är bara inte trött.. Loggade in på "Bilddagboken" (fast dem har tydligen bytt namn nu) för första gången på ca två år och kollade igenom alla bilder, herregud så mycket fina minnen! Jag är rätt glad över att jag inte har tagit bort den, lite kul att sen allt som hände den tiden. Jag har riktigt mycket bilder under mina ungdomsår om man nu kan kalla dem så. 2007-2009 var några år då många bilder togs.. Ska väl sätta mig ner och kolla igenom dem någon dag, tre fjärdedelar är nog ifrån Vingåker och allt som hände där, men det är ju kul att kolla igenom det med. Kanske roligast om jag tänker efter. Jag ska nog försöka somna nu. Jocke sover brevid mig men jag måste nog sätta på en film för att kunna somna in ikväll tror jag. Disney av något slag får det nog bli. Farväl.

2 kommentarer

josefin

19 Jan 2012 14:55

det är såå kul att kolla igenom bilderna där, så mycket minnen! :)

jill

24 Jan 2012 16:37

åh, bilddagboken! jag tog bort min tyvärr i något ryck jag hade... haha

Kommentera

Publiceras ej