Stockholm

0kommentarer

Ingen mobil än.. Ringde nyss TRE och dem hade skickat den igår, så nu är den förhoppningsvis min snart! Under morgonen har jag betalat räkningar och ska snart duscha för att sedan bege min in till stan, byta bil med Svenne och beställa soffa med J.

Igår bar det iväg till Stockholm vid 07.30, i bilen hade jag med mig Lina, Emma och Tilda. Målet var att skjutsa upp Emma och Tilda till Arlanda, dem åkte nämligen till Thailand! Två veckor blir dem borta och det är faktiskt lite jobbigt att inte ha Tilda hemma om jag ska erkänna, men det här ska nog gå bra! Efter lite incidenter kom vi fram helt oskadda! Sedan åkte jag och Linda in till Stockholm för att shoppa och äta gott. Det hör ju såklart till att man kör fel ett tiotal gånger när inte GPS:en  hänger med.. Linda var en duktig kartläsare måste jag säga och jag som körde runt mitt i smeten höll mig förvånansvärt lugn. Det kunde ju inte gå bättre! Våran tanke var att svänga förbi min kusin Linus som bor där men han svarade inte på sin mobil, så det fick tyvärr vara.
Jag fick med mig en super randig matta till våran hall, lite ljus och tyg från IKEA. Nu ska det byggas sänggavel och jag lovar er att ni ska få se båda sänggavel och matta när jag känner för det.
Men nu ska jag kolla på ett avsnitt av Glee, sen hoppa in i duschen.

Kommentera

Publiceras ej