Sovrummet

1kommentarer

Ååh! Jag blir helt tokig! Vi ska snart börja göra i ordning vårat sovrum och jag kan inte komma fram till hur vi ska ha det. Vi har slagit ut en vägg mellan ett större och ett mindre rum så sovrummet är på ca 25m2. Jocke har gett mig fria händer så länge det inte blir fult sa han. Så jag har kollat runt på internet och försökt få fram lite bilder som jag gillar. Jag tror det blir en blir en blågrå färg, för den är vi båda inne på. Men jag vet inte om vi ska måla eller tapetsera. Det blir antagligen liggande träpanel bakom sängen och så har vi pratat om att slå upp taket upp till nocken. Golvet ska vi måla vitt. Jag längtar! Här är lite bilder på hur det såg ut innan vi rev väggen, efteråt och lite inspirationsbilder.



Planlösningen
Före                                                                                    Efter



På bilden längst ned till vänster ska vi ha sängen med panel bakom



Liggande träpanel

Så här skulle det bli om vi öppnar upp taket till nocken

Denna färg är vi båda inne på

1 kommentarer

JILL

09 Jan 2012 09:19

jag vill hälsa på!!! så himla spännande att ni har ert egna hus :D hoppas allt är bra med dig. KRAM!

Kommentera

Publiceras ej