Smultronstället

0kommentarer

Dagen har varit helt perfekt och super mysig! Började med att åka med Tilda, Simon, Linus och Emma till Söderköping för att gå på Smultronstället. Själv åt jag en glass med vanilj och nougat glass med kall hallonsås. Den var super god! Vi stannade till på Babyproffsen på vägen hem och jag köpte en mobil att ha över spjälsängen med tummen figurer. Stackarna som var tvungna att knata runt med mig i en baby butik, haha! Sen for vi hem i regnet, jag lagade mat och åkte sen till jobbet för ett 18-00.15 pass. Det gick bra och folk var glada. Efter jobbet så åkte jag till Harrys för att hämta J. Smet in för att få med mig honom och blev kvar en timme. Det var väldigt trevligt och mycket folk. Träffade min efterlängtade kusin också. Det var otroligt länge sedan jag va ute, senaste gången måste nog vara någon gång i november, december. Nåja, nu ligger jag äntligen här och ska sova och försöka masa mig upp imorgon rätt skapligt. Ska åka till Ullared på fredag och vill ju kunna somna imorgon. Det sparkar som sjutton i magen, tror vår lilla bebis har sovit gott hela dagen och vaknar när mamma är stilla. God natt.

Kommentera

Publiceras ej