Att vänta en glädje är också en glädje.

1kommentarer

I lördags var vi hos Marja på "Mirakel", hon är min massör och även mammas väninna. Varje gång jag är där så drar jag ett kort med vänster hand från en hög och i lördags fick jag kortet på bilden och jag måste säga att kortet passar mig perfekt just nu.

Igår var det 25 års fest i Sköldinge och det var så roligt! Härliga människor, roliga lekar och god mat. Kunde inte ha blivit bättre. Vi var hemma vid 01.30 och somnade rätt snart.

Idag har vi haft svärmor och svärfar här som har fixat och trixat i trädgården. Jag och Bengt har klippt alla träd och Monica och Jocke har krattat löv och rensat rabatterna. Så nu är trädgården redo för sommaren! Vi ska bara spraya på en massa medel på gräsmattan för att få död på all mossa som tar över. I sommar ska vi ta bort landet och plantera gräs där istället och så ska en stor buske bort. Det är så roligt att hålla på i trädgården!
Vi har också grillat för första gången i år och det blev kyckling, rotfrukter i ugn med rödvinssås och sallad.
Nu ligger jag som vanligt i soffan och kollar på "så ska det låta".
Just nu mår jag så bra och bara älskar livet.

Puss!

1 kommentarer

Emma

25 Mar 2012 23:06

Ne precis man kan ju hoppas! Jag jobbar hel dag på tisdag och fredag, händer i helgen då? måste ju ses!

Kommentera

Publiceras ej