God morgon!

3kommentarer

Jag ligger kvar i sängen och vaknar till, vaknade för en timme sedan och måste snart äta frukost då magen skriker efter mat. När Jocke åkte till jobbet imorse så drog han ner persiennerna. Så himla skönt med lite mörkt när man ska sova (vidare) ! Annars sover vi alltid med dem uppdragna, Jocke gillar att det kommer in ljus som man vaknar till medan jag gärna sover länge utan att bli väckt i onödan. När vi är klara med det andra sovrummet så får vi se hur vi gör då det är två fönster i det. Jag hoppas ju självklart på att han ger med sig nu när det börjar bli ljust så tidigt.

Nej, upp och hoppa! Dags för frukost!

3 kommentarer

Simone

05 Mar 2012 17:23

Älskar den blommiga tapeten! Vart har ni köpt den? :)



Jag och Fredrik har nyss köpt lägenhet och den skulle jag kunna tänka mig någon stans i lägenheten :)

Johanna

05 Mar 2012 23:10

Tack! Jag gillar den väldigt mycket, det är min mamma som har köpt och tapetserat så jag vet inte vart hon köpt den, men har små bitar kvar av tapeten som du kan få och visa i färgaffären om du vill! :)



Gud vad kul att ni köpt lägenhet!! Vart ligger den? Är det mycket att fixa med den?

Simone

07 Mar 2012 20:30

Åå, det skulle jag gärna vilja ha! :)



Vi har köpt en på Fortunagatan 3c. :) det finns massor att göra. Vi ska flytta lite väggar för att få en bättre planlösning och sedan byta kök. Sedan byta golv, tapet och sånt :)

Kommentera

Publiceras ej