Lyxig vardagskväll

1kommentarer

Har även denna kväll intagit soffläge efter hemmagjord hamburgare. Har köpt hem jordgubbar, vindruvor, banan och choklad så vi ska lyxa till det ordentligt ikväll.
Idag har jag varit inne i stan och fikat med Tilda, Bea och Milla. Vi satt i flera timmar och diskuterade allt mellan himmel och jord, så härligt! Tilda fick också sin tidiga födelsedagspresent, vi ska den 13 maj åka upp till Sthlm och gå på Dirty Dancing musikalen och jag längtar så! Blir nog övernattning hos Tina om det går med.
Nu ska jag smälta choklad och skära upp frukten sen ska vi njuta till Halv åtta hos mig och Grimm.

Puss

1 kommentarer

Ida Jonsson.

11 Mar 2012 17:43

hej Johanna :)



Jag såg att du skivit en kommentar i min blogg, så jag tänkte attjag svarar dig här :)

Jag behvöver nog en stor hejarkack om jag ska komma runt den där rundan! :)

Jag tycker absolut att vi måste ha en tjejkväll snart, det vore vädigt roligt! Vi får försöka hitta en helg som passar oss alla! :D



Puss!

Kommentera

Publiceras ej