Skärpning!

1kommentarer

Nej nu var det några dagar sedan jag bloggade. Skärpning!

Idag åkte jag, Tilda och Bea till Linköping för lite shopping och stros i affärerna. Jag fick med mig en tavla och sex fina koppar hem. Inget onödigt köptes och det var nog lika bra!

Imorgon tänkte jag kila förbi stan för att träffa min kusin. Ska försöka hitta något fint block att skriva i och ska kolla med Hudvårdguiden om dem har Neulash. Har funderat på att börja använda det länge då Sanna har pratat så gott om det, (men ett annat märke) så när jag såg i Emmas blogg att hon hittat det där så ska jag nog slå till!
Ska kila förbi polisen också. För det är som så att måndags när jag var över hos Linnea så såg jag en cykel utanför henne som såg ut precis som min, som blev snodd för sex månader sedan. "Mina" hållare till cykel lysena satt kvar på den så därför blev jag lite misstänksam, så jag fotade ramnumret och gick upp till Linnea för att ringa och kolla med polisen om det var samma nummer. Vilket det såklart va! Så dem skickade en bil som hämtade cykeln på en gång, så ska jag få hämta den på stationen. Är så glad över att den är tillbaka! Vilken tur jag har!

Nu tänkte jag sova. God natt alla fina!

1 kommentarer

Emma

21 Mar 2012 20:10

Hejhej! Ja den finns i stan, ca tusen spännnnnn! shit men värt när den funkar! hoppas allt är bra med dig? Kramar emma

Kommentera

Publiceras ej