Trött

1kommentarer

Jag är så trött så trött!
Idag var jag på sjukhuset och lämnade bland annat blodprov, efter stick i armvecken och ett på ovansidan av vänster hand så hittade hon ett bra flöde i höger handled, på sidan. Det var inte det roligaste, är nål rädd och blev rejält skakig och blek ett tag.. Men Jocke hjälpte mig och fick mig att tänka på annat.

Ska snart gå och lägga mig men tänkte se klart "Little shop of horrors". Älskar musikal filmer.

Imorgon är det 25 års fest i Sköldinge för Jens med alla underbara människor. Ska bli jätte kul!

Puss

1 kommentarer

Emma

23 Mar 2012 22:10

Ja men det ska den göra, jag har sett bevis! Undra när det kommer mirakel produkter som gör att håret växer fortare! hihi

Ja det vore super mysigt!! Vilken dag passar dig? <3

Kommentera

Publiceras ej