Utkast 15 februari 2012.

0kommentarer

Jag har verkligen ingen matlust just nu. All mat får mig att må lite illa inombords. Även sötsaker. Usch. Ska luncha med Jill, Nicklas och Marcus idag, försöker få i mig lite mat här hemma innan jag åker. Ska bara ta en läsk där. Undrar vad dem kommer att säga. Undrar vad jag kommer att säga. ”Jo det är såhär att jag bantar” !?!?! VA? Jag har väl aldrig bantat i hela mitt liv.. Men nu när man är på tjocken så var för inte…? Frukt är väl det enda som jag just nu kan äta. Idag. Imorgon känner jag säkert på ett annat vis. På fredag ska vi till barnmorskan, jag är nervös. Vad kommer hon att säga? "Jag är hemskt ledsen men jag kan inte hitta någon bebis där inne, du inbillar dig bara" Lite så tänker jag. Herregud jag får sluta noja mig. NU. Det här kommer att gå som på en dans. Eller? Jag återkommer.

Kommentera

Publiceras ej