Design

2kommentarer

Jag är så trött på min tråkiga design här på bloggen. Ska nog införa mer färger, roligare banner och bättre upplägg.
Ska nog ta hjälp av Jockes kompis Jimmy som pluggar till någon app utvecklare och gör hemsidor. Annars kanske min lillebror kan?
Ska klura ut hur jag vill att den ska se ut i alla fall. Nu är den inte så mycket JAG, utan mer grå och trist.
Någon som har något förslag på en bra sida/blogg som ger en massa tips på hur man gör om sin blogg? Alla dessa koder är ju en djungel..

Puss!

2 kommentarer

Jessi

14 Nov 2012 16:53

Jaa, imorgon är det tänkt att jag ska ha lite kalas. Inget speciellt alls.. Lite smörgåstårta bara! ^^ Ni får titta förbi om ni är inne i stan nåt och inte har nåt för er! :) Farmor och alla andra dyker upp imorrn :)

cecilia

14 Nov 2012 18:41

Jag brukar kunna göra designer åt folk, brukar ta typ 50kr för det om det inte är någon avancerat då tar jag typ 100. Annars så har du designadinblogg.se, den sidan har jag lärt mig allt ifrån! :)

Svar: Tack för tipset! Jag ska kolla lite om något passar, annars hör jag av mig :)
Johanna Frisk

Kommentera

Publiceras ej