Fullt upp

0kommentarer

I helgen har det verkligen varit fullt upp. En massa nya intryck och nya människor. Vi märker att Vilja är uppe i varv och har svårt att slappna av när vi kommer hem, så nu blir det några lugna dagar med mycket vila hemma tror jag nog.
Jocke började jobba idag och det känns inte så jätte kul, tråkigt att inte ha honom hemma, men det är väl en vanesak.

Igår var vi på Katrineholmsmässan och vi tyckte väl inte att det var så jätte mycket att se. Ett tag ville inte Vilja ligga i vagnen så jag bar henne på axeln och jäklar vad många "snälla" blickar jag fick och vad många som kom fram och ville titta. Det blev lite jobbigt när människor jag aldrig sett ville pilla, vet ju inte om dem är sjuka eller så.. Men det gick rätt så bra. Eva-Lott Långberg som kom trea i Sveriges mästerkock 2012 kom till och med fram och började prata med mig och sa hur söt Vilja är. Det var lite kul!

Nu ska jag lägga mig till rätta och sova några timmar till, tror fröken är mätt här för hon håller på att somna.

Kommentera

Publiceras ej