Mitt i natten

1kommentarer

Vilja äter, så varför inte uppdatera här när jag ändå inte kan göra annat än att bara ligga.
Jag lyckades duscha och tvätta håret i förrgår! Gick galant faktiskt, jag bäddade ner henne i badbaljan med täcke och filtar sen låg hon där och kikade runt när jag duschade.
Igår la jag ner henne i sängen där nere, började plocka lite, drog fram dammsugaren och kollar om hon reagerar något när jag sätter igång den. Hon reagerar genom att somna. Haha, skönt!

Det blir mycket skriverier om Vilja nu men det får ni nog tyvärr stå ut med. Håller på att skriva ihop förlossningsberättelsen också, så den kommer snart.

Nu har fröken ätit klart så vi ska somna om här igen.

1 kommentarer

Jessi

08 Nov 2012 06:05

Haha, vilken sköning! Slocknar till dammsugaren .. Hoppas det fortsätter så :p Åh du, jag måste för tusan träffa er snart! Längtar! :)

Svar: Haha, ja det hoppas jag med! Det är bara att höra av dig när du har tid ju! Vi är oftast hemma ;)
Johanna Frisk

Kommentera

Publiceras ej