Ett helt nytt kapitel

1kommentarer

Det går inte riktigt att beskriva med ord hur det här känns. Hur det känns i magen och själen när jag kollar på Vilja och försöker förstå att hon är vår. Vi är så glada och tycker såklart att hon är världens finaste.

Förlossningen gick väldigt bra och någon dag ska jag sätta mig och skriva ner allt.
Vilja är än så länge en väldigt snäll bebis som sover bra och inte skriker i onödan (Peppar peppar).
Har inte varit så duktig på att uppdatera här, men är säker på att ni förstår varför. Ville bara kila in och berätta att allt är bra med oss.

1 kommentarer

Jessi

27 Oct 2012 12:02

Är så himla glad för eran skull! Jag hör av mig någon dag nästa vecka för att se om det finns tid att ses någon av dagarna kanske? :) Puss! <3 Hälsa Jocke!

Svar: Ja gör det! Än så länge har vi hur mycket tid som helst! :) Puss ❤
Johanna Frisk

Kommentera

Publiceras ej