Hela-Sverige-äter-kanelbulle-dagen

0kommentarer

Ingen bebis ännu! Maten står i ugnen och jag har lagt mig på soffan för att läsa lite ur boken "femtio nyanser av honom". Har inte kommit så långt men den verkar riktigt trevlig!
Idag har jag bakat kärleksmums på kanelbullens dag. Är inget fan av bullar egentligen, kan tycka att det lätt blir torrt. Men äter gärna om det bjuds på, haha!
Maten står som sagt i ugnen och det blir kyckling med squash, ananas och morötter som ligger under chili/paprika crème fraîche. Till det blir det ris. Väldigt gott som Svenne (mammas kille) ofta lagade när jag bodde hemma.
Ikväll är det två av mina favoritprogram på tv, kockarnas kamp och hela Sverige bakar. Det sistnämnda kollar jag på hos Frida, vi har inte sjuan. Trevligt med lite mys hos grannar.

Måste bara visa vilken söt bror jag har. Haha!

Hej!

Kommentera

Publiceras ej