Mine glas

1kommentarer

Det här med att buda på saker från Facebook lär jag nog aldrig göra om igen.
Om det inte är något som jag väldigt gärna vill ha. Det blev en himla massa gnäll från olika håll om vems bud som var det vinnande. Det finns människor som Alltid ska lägga sig i.
Dem kan rent ut sagt ta sig någonstans.

Eftersom det inte finns tydliga regler som man Måste följa så är det upp till den som säljer. Tycker jag. Och många andra.
Man kan inte komma och påstå att "det fanns regler förut som sa att..."
Jag har ingen aning om vad det har varit för regler förut och har inte brytt mig, för jag har aldrig budat på någonting. Men kom inte och påstå att regler som var nedskrivna förut (och nu borttagna) gäller.


Några av er är säkert väldigt förvirrade nu, ni fattar väl inte vad jag skriver om. Om ni inte hängde med i det som skrevs på Facebook såklart.
Men jag kan säga som så att jag är rätt förvånad över att mitt vatten inte har gått, (ser Sex and the city scenen framför mig) för det här gjorde mig så jävla arg.

Jag är i alla fall super lycklig nu!!
Ni undrar såklart vad det var jag budade på.
Jo, det var sex stycken Kosta Boda Mine glas. Och jag budade hem dem för 330 kr! (Nya kostar 149 kr styck har jag för mig)
Det var precis dem glasen jag skrev om häromdagen.
Nu har jag 11 stycken och är riktigt, riktigt nöjd!
Ha! Vilket flyt jag har!

Bilden är tagen från köp och sälj sidan.

1 kommentarer

Jessi

20 Oct 2012 10:23

Ja jisses alltså! Jag och Joel satt och kollade på diskussionen och bara garvade. :p Så folk håller på! Men kul att du blev nöjd iaf! :) Puss<3

Svar: Ja det är ju helt stört att människor orkar!! Haha!
Johanna Frisk

Kommentera

Publiceras ej