Oktober

1kommentarer

Då var vi inne i den månaden detta år som vi blir föräldrar. Fem dagar kvar till den beräknade dagen men man vet aldrig när det blir av.

Vi hade Monica, Bengt, mamma och Svenne här i söndags på fika och då fick vi alla ett ryck och gjorde klart sovrummet! Det som fattades var ju lite socklar och lister runt fönsterna och efter ett par timmar var det klart. Vi hjälptes åt att bära in alla möbler och det blev riktigt fint. Nu är det bara lite små fix som enbart vi ser (skulle jag tro) som ska fixas med och fönsterbrädor. Men det går ju snabbt att få till! Gardiner ska upp också, när vi hittat några vi gillar.

Idag har jag varit med Frida och hennes syster Amanda i Norrköping, Amanda skulle skriva upp och klarade det! Vi knatade runt vid Ingelsta och inne i stan. Jag har sprungit på toaletten hela tiden idag!! Har ständigt känt mig kissnödig och när jag väl hittat en toalett så är det inte mycket som kommer. Tror nog att hon verkligen ligger och trycker på nu.. Buse!
Jag köpte i alla fall en mobilarm i trä, en kanin med speldosa i, en liten nalle och vinterskor. Var ute efter en kofta från H&M men hittade den inte någonstans så fick beställa den från internet när jag kom hem. Letade upp en 50kr rabattkod och en kod på 10% rabatt så det blev ändå billigare än om jag hade köpt den i butiken. Kanon ju!

Slänger in en bild på lill tösens hörna i sovrummet. Färdig bäddad och fylld med gosedjur. Själv tyckte jag att det blev super mysigt.
Ska visa bilder på resten av sovrummet en annan dag.

Nu ska jag sova, hoppas på en god natts sömn. Sov riktigt dåligt natten som var, inte bra. God natt!

1 kommentarer

Agnes

02 Oct 2012 12:55

åh, jättefint! Vad mysigt det ser ut! :D

Kommentera

Publiceras ej