Snarkande sambo

0kommentarer

Vi ligger i sängen sedan typ tre timmar och Jocke somnade rätt så snabbt. Han snarkar bredvid mig och jag ska snart göra honom sällskap. Har också börjat snarka nämligen.
Vaknade för någon natt sedan och var så irriterad över att Jocke hela tiden väckte mig med sina snarkningar till jag kom på att jag vaknade av mina egna. Haha!
Tror inte jag gör det så ofta men nu när jag har lagt på mig lite och dessutom är täppt i näsan varje natt så är det rätt självklart att det blir lite snarkningar ändå.

När Jocke kom hem så åt vi middag och sedan tappade han upp ett varmt och skönt bad till mig. Blev sedan lite tv tittande men det var inget som föll oss i smaken så då fick det bli sängen med lite läsning istället.

Imorgon väntar ju besök hos BM och svenska Hollywoodfruar hos Frida och Tobbe.
Jag ska nog kanske baka lite bullar också, fick sådan lust att göra det. Och jag som för någon vecka sedan skrev att bullar inte var min grej. Men hemma bakade vaniljbullar är nog mer min grej än kanelbullar.

Men nu ska jag sova, god natt!

Kommentera

Publiceras ej