God morgon!

2kommentarer

Det är inte ofta jag är vaken den här tiden! Går sällan upp innan tio i alla fall, men killen från golv och kakel plingade på för en halvtimme sedan för att lägga på sista omgången med lack. Det behövdes tre lager med lack nämligen men nu VET jag att det blir klart idag! Känns så härligt! Pappa är underbart snäll som står för detta, det hade aldrig någonsin blivit i närheten så bra om vi hade fixat golvet själva. Tack älskade pappa!! (jag vet att du läser min blogg)

Igår var jag Tilda och Bea iväg och fotade mig och magen. Det blev många fina bilder som jag såklart ska visa er när jag lyckats välja ut ett gäng. Ska rama in några med tror jag. Jag är så glad att Bea föreslog och erbjöd sig att fota mig. Jag älskar vackra bilder på gravida kvinnor men är inte jätte trygg med att stå framför kameran egentligen. Men nu älskade jag det för fokusen var inte riktad mot mig. Utan oss båda om man kan säga så. Jag kommer nog sakna magen väldigt mycket när den försvinner ändå. Även fast det ska bli riktigt skönt att kunna böja sig ner eller vända sig i sängen utan att låta som en stor kossa. Vi var i alla fall ute vid Eriksbergs slott och fotade vid ett fällt. En väldigt fin plats.

Ni får nöja er med en vacker bild från igår som Tilda tog med sin iPhone så länge.

2 kommentarer

Agnes

22 Sep 2012 00:05

Vad fin du är! Lägg upp alla bilder sen. :D Och vad fint golvet i sovrummet såg ut!

Linn

22 Sep 2012 10:17

Jättefin bild! Ser fram emot att se flera :)

Kommentera

Publiceras ej