Magen

0kommentarer

Jag har inte fotat magen så mycket under den här tiden, men några bilder finns ju såklart! En bild som är från vecka 23 har ni här, jag tyckte själv att magen var rätt stor då och nu när jag ser mig själv på bild eller i spegeln så inser jag att magen nu är bra mycket större i verkligheten än vad jag får för mig att den är i huvudet.
Oftast så känns det som att den är lika stor nu som den var i vecka 23, men jag har nog fel där.. Haha!

Idag råkade jag gå in i en dam inne på Cheapy, bad om ursäkt och hon säger "ja lill-knodden tar mycket plats", ler och kollar på mig mage.
Jag blev helt chockad. Att hon på några sekunder kunde märka att jag hade en (i mitt huvud) "liten" bebis mage.
Jag blir chockad över att andra lägger märke till den. Men jag behöver nog inse att den syns rejält nu. Märker ju till och med att folk tittar när man går på stan och inser rätt snart att det nog är magen dem stirrar på. Det känns väldigt konstigt, men såklart kul. Jag kollar ju själv när jag ser gravida kvinnor på stan. Det är något speciellt med en gravid mage helt enkelt.

Nej nu behöver jag sova!

Kommentera

Publiceras ej