Målning!

2kommentarer

Nu är vi verkligen igång med sovrummet! Idag har vi slipat och målat för fullt och det blir såå bra! Igår spacklade vi till sent på kvällen och dagen innan det så målade jag snedväggarna. Så imorgon ska vi börja med att slipa lite och spackla på några ställen sen ska ett till lager med färg på. Kan visa er lite bilder om ni vill?

Nu ligger vi i alla fall i sängen och jag är så himla trött i hela koppen. Magen har varit stenhård hela dagen för att jag har rört mig så mycket och jag känner att det blir tyngre och tyngre för varje dag. Men jag kämpar på! Det dröjer säkert fem veckor till innan "hon" vill titta ut och inte är jag ledsen för det. Jag hoppas väl mer på att "hon" inte kommer för tidigt, haha! Vill ju hinna klart helt med sovrummet.

Nu ska jag sova, god natt.

2 kommentarer

Sandra johansson

07 Sep 2012 10:39

Jaaa visa bilder, jag har ju ingen chans att komma och kolla!

Simone

07 Sep 2012 14:02

Jag vill se :)

Kommentera

Publiceras ej