Mardrömmar eller verklighet?

3kommentarer

Inatt upplevde jag något riktigt otäckt och jag kan inte komma fram till om jag faktiskt upplevde det eller om mitt huvud spelar mig ett spratt!!
Vaknade i alla fall upp och flyger upp ur sängen vänder mig om och ser en skit stor spindel krypa i sängen. Slår till med kudden och trycker och "rullar" kudden allt vad jag kan. Jocke vaknar och undrar vad jag håller på med och jag berättar att en skit stor spindel ligger under min kudde. Lyfter kudden och Jocke tycker att han ser den, jag tänder men "spindeln" var en öronpropp. Vänder upp och ned på hela sägen för att leta efter den men hittar ingenting! Kollade även under sängen ifall den hann smita. Men fann bara en massa dammråttor. Det var så obehagligt och det tog ett bra tag innan jag kunde somna om igen. Usch. Vi får väl se om den kryper fram när vi ska flytta alla saker till det andra sovrummet eller om jag drömt allt. Men det kändes så otroligt verkligt!

Nu ska jag duscha, äta frukost och sen in till stan för en dejt med Tilda.

3 kommentarer

jill

25 Sep 2012 13:38

Johanna!! Det där händer mig jätteofta! Halvt vaknar mitt i natten och ser stora spindlar krypa över täcket, på väggen, i taket osv. Oskar trodde nästan jag var sjuk eller nåt i början när vi träffades haha! I mitt fall är det mardrömmar som beror på stress (oftast). :D

jill igeeen

25 Sep 2012 13:40

förresten har jag shoppat en liten bebispresent. får se när det passar att du får den! :)

Johanna

25 Sep 2012 17:19

Nej fy vad jobbigt!! Man får ju verkligen panik! Ååh gulle dig! Vi får se till att ses snart :)

Kommentera

Publiceras ej